Film

Creep 2 review

Creep 2 review

Een tijdje geleden keken we de horror Creep, deze was ontzettend gaaf. We vroegen ons af of er een deel 2 zou komen. We waren vorige week dan ook blij verrast toen we Creep 2 voorbij zagen komen op Netflix. De keuze werd gemaakt het werd Creep 2. Hieronder lees je meer over de film.

Beschrijving:

Sara is geïnteresseerd in filmografie en heeft het doel in contact te komen met eenzame mannen. Ze treft een advertentie aan, en denkt dat ze de perfecte man gevonden heeft. Sara begeeft zich naar een afgelegen huis in een bos en komt er in contact met de man, genaamd Aron. Hij beweert een seriemoordenaar te zijn. Sara schrikt ervan, maar besluit tóch een dag met hem door te brengen. Ze legt alles vast met haar camera.

Mijn mening:
We hebben veel horror films gezien en bijna niks vond ik echt eng. Creep 1 was eng maar niet super eng ofzo. Toen we de trailer van Creep 2 zagen dacht ik: Oké ik denk dat deze film een stuk softer gaat zijn dan deel 1. Niks is minder waar, de psycho acties maakten deze film echt kapot eng gewoon. Ik zei letterlijk dat ik de film doodeng vond, dat zeg ik echt nooit dus dat zegt wel wat.

Er wordt in deze film echt ontzettend goed geacteerd. Het enge is dat deze film in real life ook gewoon zou kunnen gebeuren, daar is zo ontzettend goed op ingespeeld waardoor het echt wat met je doet. Ik vond deze film door al deze dingen super gaaf maar wel kapot eng. Ik wil hem over een tijdje zeker weten nog een keer zien. We kijken ontzettend uit naar deel 3. Hopelijk komt deel 3 snel en is het net zo gaaf als voorgaande delen. Tot nu toe blijft deel 2 echt de beste, gewoon puur omdat ik hem eng vond en daar is veel voor nodig.

Ben je dus op zoek naar echt goede horror films? Kijk dan zeker Creep 1 & 2. Ze zijn echt dik aan te raden.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Xoxo